Adminisztrátori feladatok
Ezen az oldalon az Ügyintéző Rendszer adminisztrációjához kapcsolódó feladatok, és a rendszer beállításai érhetők el.
A Külső dolgozók kezelése menüpontban olyan külső dolgozókat vihet be az Ügyintéző Rendszerbe, akik nem a Kutatóközpont dolgozói, de mégis el kell érniük a rendszert. Ilyenek lehetnek pl. külső témavezetők. Nyugdíjasokat és külső ügyintézőket nem itt kell megadni.
Az Ügyintéző Rendszer legfontosabb részei az adminisztrátorok, akiket az Adminisztrátorok kezelése menüpontban állíthat be. Az adminisztrátorok végzik a rendszer egyes moduljaihoz kapcsolódó ügyintézéseket. Az adminisztrátorok között található a Főigazgató, a Gazdsági igazgató, a munkaügyi adminisztrátorok, utaztatók, beszerzési ügyintézők, stb.
Minden anyagi vonatkozású művelethez finanszírozót, kötelezettség-vállalót kell megadni, akik engedélyezik a költést. Ezek a személyek, és az egyes költségviselő témaszámok a Témaszámok kezelése menüpontban állíthatók be. A témaszámokat a Témaszám-kezelő adminisztrátor viheti be a rendszerbe.
A Rendszer fordítása menüpont lehetővé teszi, hogy az Ügyintéző Rendszert idegen nyelvű dolgozók is használhassák. A rendszer alapvetően két nyelvű, elsődleges nyelve a magyar. A fordítandó mondatok, mondatrészek első megjelenítésükkor automatikusan bekerülnek a rendszerbe, ahol a rendszergazdák tudják ezeket angolra fordítani.
A Segítség-szerkesztő (amiben ez a segítség is készült) a rendszer használóit segíti azzal, hogy HTML-segítséget jelenít meg az egyes oldalakon. A segítségek előhívásához az oldal menüjében található gombra kell kattintani.
A Rendszer konfigurálása lehetővé teszi a programozó által változóként beállított értékek megváltoztatását, pl. a Kutatóközpont nevét, címét rövidítését, az ügyintézők megnevezését, stb. Ezeknek az adatoknak a felhasználása a programozó által megadott helyeken történik.