Dolgozók kezelése
Ezen az oldalon a kutatóközpont dolgozóinak adatait és szabadságait kezelheti, dolgozót adhat hozzá a rendszerhez, és bejelölheti a kilépett dolgozókat.
A felület alapértelmezetten a kiválasztott szervezeti egység aktív dolgozóinak listáját mutatja, a dolgozók néhány paraméterével. Új dolgozót adhat az Ügyintéző rendszerhez az Új dolgozó hozzáadása gombra kattintva, egy dolgozó adatait pedig a Művelet oszlopban levő gombra kattintva módosíthatja. Egy dolgozó megkereséséhez használja a szervezeti egységek legördülő listáját, ill. a név szerinti keresőt.
Aktív dolgozót a Művelet oszlopban található gombra kattintva tehet "töröltté". Ez a dolgozót inaktív állapotba helyezi, de nem törli ki a dolgozók listájáról. Teljes törlésre nincs lehetőség, mivel a dolgozó által bevitt adatokat (munkaidő-nyilvántartás, kiküldetések, beszerzések, szabadságok, stb.) törvény szerint meg kell őrizni. Az inaktív dolgozót később újra aktiválhatja, ha a Kilépett dolgozók kezelése gombra kattint, a listában megkeresi a kívánt dolgozót, és a Művelet oszlopban rákattint a gombra.
Szervezeti egység-vezetők (osztályvezetők és igazgatók) is regisztrálhatnak új dolgozókat a rendszerbe, a Főmenü (számukra látható) Dolgozó regisztrálása menüpontjában. Az ott leadott regisztráció elvégzéséhez kattintson a Regisztrációs kérelmek (x) gombra, ahol a x a regisztrálásra váró kérelmek számát jelenti.
A Szervezeti egység szabadságainak kezelése gombot megnyomva arra a felületre jut, ahol egy-egy szervezeti egység összes dolgozójának rendes éves szabadság-, rendkívüli szabadság-, és következő évre átvihető szabadság-napjait állíthatja be.